17 Aralık 2018 Pazartesi

Dijital Reklam Ajanslarının Geleceği

Dijital reklam ajansımın ölümü sert bir gerçek tarafından körüklendi. Gerçek şu ki, birçok işletme sahibi, sözde çevrimiçi gurular, “uzmanlar” pazarlama ve sosyal medya büyümesi “öğretmenler” tarafından “çıldırıldı ve yakıldı”. Dijital pazarlama ajanslarının, uzmanların ve danışmanların sayısı son dört yılda abartılıyor. Görünen o ki, Facebook, Instagram, LinkedIn, Google ve Youtube'daki normal platform kullanıcılarının çoğu, ücretli reklamların 2018'de ne olduğunun farkındadır. Sosyal yayınlarımız, internet aramalarımız ve müzik yayını platformlarımızda sürekli olarak reklamlarla vurulduk, reklam ve SEO ajansları için tıklayın.

Dijital pazarlama, son dört yılda sadece 2014-2018 yıllarından bu yana 45 milyar dolar arttı. Bu, markaları kullanan ajansların çevrimiçi varlıklarını paritesine yükseltmek için ciddi bir artışa neden oldu. Bu hizmet birçok işletme arasında yaygın bir ihtiyaç haline geldiğinden beri, tıpkı benim ekibim gibi insanlar ve kendi ajanslarımızı kurmak için akın ettim. Binlerce yıldan geleneksel pazarlamacılara kadar herkes bu yeni vektörde gelir elde etmek için dijital reklamcılığa atladı ve “silah-utangaç” bir pazar olarak adlandırmak istediğimi yarattı. Bu, esasen birçok işletme sahibinin, geçmiş deneyimlerindeki diğer kurumlar tarafından zarar görmesi nedeniyle paralarına acentelerle güvenmekten korktuğu anlamına gelir.

Diğer ajanslardan hoşnut olmayan bir deneyime sahip birçok işletme sahibiyle konuştum. Bu, işletme sahiplerinin markasını çevrimiçi reklamcılığın etkinliğine olan inancını kaybetmelerine neden olur. Tüm bunlar, markanızı çevrimiçi olarak inşa etmenin yanlış yönlendirdiği ajanslar, uzmanlar ve uzmanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder