17 Aralık 2018 Pazartesi

Günümüzde Dijital Reklam Ajansları

Amazon, giderek artan bir şekilde reklam fırsatları üzerindeki markalarla çalışıyor.

Amazon, her zaman kendi kendine hizmet veren Amazon reklamlarını içeren reklam işinin parçası olan Amazon Pazarlama Hizmetleri için bir uygulama programlama arayüzü aracılığıyla markalara güçlü bir doğrudan çizgiye sahip olmuştur. Ancak, daha büyük medya satın almak için büyük markalarla doğrudan çalışmak, süreçteki ajanslar olmadan, Amazon için yeni bir olgudur. Şirket, giderek artan pazardaki satış ekibini, konuyu bilen insanlara göre pazarlamacılar ve pazarlama müdürleriyle doğrudan buluşmak için yolluyor, devamı için https://colab.research.google.com/drive/1QJe7Bz_WeMWBpsbzFIdja5KyouINnPz2

Özellikle pazarlamacılar tarafından çok iyi karşılandığı için, Amazon Advertising uzun süredir reklamverenler için genel bir "Amazon stratejisinin" bir parçası olarak kendini gösteriyor. Bu, markaların, ya da öylesine sahaya gitmesi gerektiği anlamına gelir; çevrimiçi Amazon mağazalarından, nakliye, lojistik, gözden geçirme yönetiminden ve reklamdan her şeyi düşünün.

Amazon'da dünya çapındaki reklam satış ve pazarlama vp'sinden Seth Dallaire, şirketin perakende analitiği konusunda daha derin dalışlar için pek çok marka ile doğrudan çalıştıklarını, verilerin neden stokta kalmayacağı ve ürün ve tekliflerin nasıl fiyatlandırılacağı gibi veriler olduğunu söyledi.

“En büyük markalarımızdan bazılarıyla birlikte, örneğin Başbakanlık bir anlaşma sağlamak için perakende işindeki meslektaşlarımızla birlikte çalışabilir ve daha sonra başarılı olması için bir tanıtım planı hazırlayabiliriz” dedi.

Bu markalardan biri HP. Şirket bir Amazon hayranı: Küresel medya yöneticisi Dan Salzman, Amazon'un şu anda Facebook ve Google'ın arkasında üçüncü büyük medya ortağı olduğunu söyledi. Marka, Salzman'ın “daha ​​düşük dönüşüm hunisi aktiviteleri” ne geldiği zaman, platformu en yararlı buluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder